Сторінки
- Головна сторінка
- Вебквест "Небезпечний Інтернет. Правила з Інтернет безпеки"
- 5 клас
- Воркшоп для учителів ГРУПА №1 «Дистанційне навчання: планування, реалізація, фідбек»
- Воркшоп для учителів ГРУПА №2 «Дистанційне навчання: планування, реалізація, фідбек»
- Воркшоп для учителів ГРУПА №3 «Дистанційне навчанн...
- Wizer.Me - інтерактивні робочі аркуші
- Learning Apps - інтерактивні вправи
- Хмари тегів
- Участь у конкурсах
- Веб-квест "Ароматний напій осені"
- Інформатика 10 клас
- 8 клас
- Анкета "Рівень безпечної поведінки в Інтернеті"
четвер, 27 січня 2022 р.
середа, 19 січня 2022 р.
середа, 12 січня 2022 р.
Об'єкти та їхні властивості. Дії над об'єктами.
Онлайн-середовище виконання алгоритмів: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home
Завдання 1 (1-6 балів). В середовищі виконання алгоритмів побудуй алгоритм побудови зображення:
Завдання 2 (7-9 балів). В середовищі виконання алгоритмів побудуй алгоритм побудови зображення:
Завдання 3 (10-12 балів). В середовищі виконання алгоритмів побудуй алгоритм побудови зображення:
середа, 8 грудня 2021 р.
середа, 10 листопада 2021 р.
Способи опису алгоритму. Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів.
Завдання №1
В навчальному середовищі Блоклі виконай завдання Лабіринт https://blockly.games/maze?lang=uk
Завдання №2
Утвори пари. Перевір себе у вправі за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pdr2uv6pj21
Завдання №3
Розглянь об'єкти сервісу для навчання кодуванню Година коду від компанії Disney та виконай запропоновані завдання http://partners.disney.com/hour-of-code/wayfinding-with-code?cds
Придумай назву елементам вікна та усно склади інструкцію з використання сервісу.
середа, 3 листопада 2021 р.
Тема "Виконавці алгоритмів та їхні системи команд"
Завдання №1
З’єднай приклад та спосіб подання алгоритму у вправі за посиланням:
https://learningapps.org/watch?v=p06md0c9a21
Завдання №2
Розгляньте презентацію Виконавці алгоритму за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1l7TcshTReZiM7h8DAcO6wm3Z23IWAJA-/edit#slide=id.p1
З’єднайте команду та виконавця
https://learningapps.org/view10223406
Завдання №3
Робот- художник.
Уяви, що ти керуєш роботом-художником, який вміє рухатись по клітинках.Склади для нього алгоритм створення малюнка. Врахуй, що для малювання першого рядка алгоритм матиме вигляд
https://friendship-bracelets.net/generators/alpha